Tie­do­te: Ant­ti Kaa­ja­ka­ri nousee kau­pun­gin­val­tuus­toon

Helsingin Vasemmistoliiton valtuustoryhmä vahvistuu uudella varavaltuutetulla, kun sosionomi Antti Kaajakari nousee kaupunginvaltuustoon.

Kaajakari tekee sosiaalialan työtä katuolosuhteissa ja on HUSin hallituksen varajäsen. Hän on myös aktiivinen järjestötoimija ja on usein mukana Helsingin Vasemmiston tapahtumien toteuttamisessa.

”Mahtavaa päästä osaksi vahvaa tiimiä ja opettelemaan valtuustossa vaikuttamista eturivin paikalta! Valtuustossa haluan työskennellä heikoimmassa asemassa olevien kaupunkilaisten äänen vahvistamiseksi. Aion keskittyä etenkin palveluiden saavutettavuuden parantamiseen, päihde- ja mielenterveyspalveluiden kehittämiseen sekä asunnottomuuden poistamiseen”, Kaajakari sanoo.

“On hienoa saada Antti valtuustoryhmän jäseneksi! Arvostan suuresti Antin vankkaa kokemusta sosiaalialan katutyön arjesta. Hänen osaamisensa on arvokas lisä paitsi valtuustoryhmälle myös koko valtuustolle. Antilla on näkemystä ja kokemusta, jota Helsingin päätöksenteko tarvitsee“, valtuustoryhmän puheenjohtaja Mia Haglund kertoo.

Kaajakari nousee varavaltuutetuksi aiemmin varavaltuutettuna toimineen Fatma Yasan tilalle, joka erosi kaupunginvaltuustosta keväällä 2023.