Mi­ten tu­kea eh­do­kas­ta vaa­leis­sa? 4 vink­kiä!

Tule mukaan tekemään Helsingin vasemmiston vaalivoittoa kesäkuussa!

Meillä on joukko loistavia ehdokkaita, jotka kampanjoivat tällä hetkellä – ja vieläpä pidemmän aikaa, kuin oli alunperin suunniteltu. Tässä neljä vinkkiä ehdokkaiden tukemiseen:

Tutustu ehdokkaisiin

Helsingin vasemmistolla on 127 loistavaa ehdokasta. Ehdokasgalleriasta löydät tietoa ehdokkaista ja linkit heidän somekanaviinsa.

Seuraa, tykkää, kommentoi, jaa, kutsu

Sosiaalisella medialla on erityisen suuri rooli näissä vaaleissa. Kannustathan ehdokkaita somessa ja autat heitä tavoittamaan enemmän ihmisiä! Muistathan myös vinkata hyvät jutut eteenpäin. Kaverien suosituksilla on valtava voima!

Liity tukiryhmään

Jokaisella on taitoja, jotka ovat hyödyllisiä kampanjoinnissa. Onko vahvuutesi esimerkiksi oikolukeminen, somestrategian visiointi, lehtien luukuttaminen tai aikatauluista huolehtiminen? Panoksesi ehdokkaan vaalikampanjaan on korvaamatonta. Ota yhteyttä suoraan ehdokkaaseen, jos haluat liittyä hänen tukiryhmäänsä.

Lahjoita kampanjaan

Jos taloudellinen tilanteesi sallii, harkitsethan ehdokkaan tukemista. Monelle ehdokkaalle lahjoitukset ovat tärkeä tapa rahoittaa vaalikampanjaa. Lahjoituksen avulla ehdokas tavoittaa entistä suuremman yleisön esimerkiksi some- tai lehtimainoksella. Voit lahjoittaa ehdokkaan kampanjaan ehdokasgallerian kautta.

Iso joukko iloisia ihmisiä tanssilattialla, katsoo kameraan hymyillen vasemmiston logot käsissään. Teksti "Miten tukea ehdokasta? 4 vinkkiä! Tutustu ehdokkaisiin, Seuraa, tykkää, kommentoi, jaa, kutsu, Liity tukiryhmään, Lahjoita kampanjaan"

Haluatko jakaa tämän postauksen myös somessa? Löydät sen Helsingin Vasemmiston Facebookista ja Instagramista.