Hy­vää ke­sää! Hel­sin­gin Va­sem­mis­to­lii­ton pii­ri­toi­mis­to avoin­na taas elo­kuus­sa

Helsingin Vasemmistoliiton piiritoimisto lomailee ja on suljettuna 27.6.–9.8. Palaamme elokuussa taas päivittäisten asioiden pariin.

Kiitos mahtavasta keväästä – toivotamme kaikille oikein hienoa kesää!