Hel­sin­gin Va­sem­mis­ton vies­tin­tä­suun­nit­te­li­jak­si Erica Ala­luusua

Helsingin Vasemmistoliiton piiri on valinnut viestintäsuunnittelijakseen Erica Alaluusuan.
Erica Alaluusua.

Alaluusua on opintojensa loppuvaiheessa oleva medianomi ja kerryttänyt osaamista media-alan ohella myös luottamustehtävissään opiskelijaliikkeessä. Alaluusua toimii tällä hetkellä Vasemmisto-opiskelijoiden varapuheenjohtajana.

“Helsingin Vasemmisto on kokoaan suurempi toimija Helsingissä. Kevään eduskuntavaaleissa meillä on paljon annettavaa ja meille on tärkeää, että saamme äänemme kuuluviin ihan kaikkialla Helsingissä. On todella hienoa saada Alaluusuan kaltainen monipuolinen ja vahva osaaja tiimiimme”, Helsingin Vasemmistoliiton puheenjohtaja Katri Kangas sanoo.

Viestintäsuunnittelijan tehtävä on määräaikainen ja työtehtävät tulevat keskittymään Helsingin Vasemmiston eduskuntavaalikampanjaan.

”Vaalityön siirtyessä yhä enenevissä määrin verkkoon on tärkeää, että Vasemmiston saavutukset ja arvot kuuluvat äänestäjille. Helsingin vaalipiirissä on 23 loistavaa ehdokasta, ja on suuri kunnia päästä työskentelemään vasemmistolaisen vaalivoiton puolesta”, Alaluusua sanoo.

Alaluusua on aloittanut tehtävässään tammikuussa.

Erica Alaluusua
erica.alaluusua@vasemmistoliitto.fi