Hel­sin­gin Va­sem­mis­to­lii­ton vies­tin­tä­asian­tun­ti­ja­na aloit­taa Min­na Ma­ja­nie­mi

Helsingin Vasemmistoliiton piiri ja valtuustoryhmä ovat valinneet uudeksi viestintäasiantuntijakseen Minna Majaniemen.
Minna Majaniemi (kuva Pinja Nikki)

Majaniemi viimeistelee maisteriopintojaan valtiotieteellisessä tiedekunnassa ja hänellä on asiantuntijuutta etenkin talous- ja tasa-arvokysymyksistä. Opintojensa ohessa Majaniemi on ollut aktiivinen vasemmistolaisessa liikkeessä ja työskennellyt myös ammattiyhdistysliikkeessä. Järjestötoiminnan kautta hänelle on kertynyt runsaasti kokemusta erityisesti sosiaalisen median viestinnästä. Viestintäasiantuntijan tehtävien lisäksi Majaniemi työskentelee myös valtuustoryhmän sihteerinä.

”Helsingin vasemmisto haluaa panostaa siihen, että politiikkamme näkyy avoimesti kaikille kaupunkilaisille. Olemme erittäin iloisia siitä, että saamme Majaniemen kaltaisen analyyttisen viestijän vahvistamaan julkista läsnäoloamme.”, Valtuustoryhmän puheenjohtaja Mia Haglund sanoo.

Viestintäasiantuntijana Majaniemi vastaa sekä Vasemmistoliiton Helsingin piirin että valtuustoryhmän viestinnästä ja mediasuhteista. Ryhmäsihteerinä hän osallistuu muun muassa valtuustoryhmän poliittiseen valmistelutyöhön.

“Olen todella iloinen ja otettu, että pääsen tekemään näin merkityksellistä työtä. On ihana olla osa liikettä, joka rakentaa maailmasta parempaa paikkaa joka päivä. Vasemmistolla on Helsingissä kokoaan suurempi merkitys, ja haluan osaltani varmistaa että näin on tulevaisuudessakin. Ymmärrettävällä ja ihmisiä puhuttelevalla viestinnällä on tärkeä rooli tässä. Odotan innolla, että pääsen kehittämään viestintäämme eteenpäin”, Majaniemi kertoo.

Majaniemi on aloittanut tehtävässään syyskuun alussa.

Yhteystiedot:
Minna Majaniemi