Haem­me jär­jes­tö­koor­di­naat­to­ria

Vasemmistoliitto hakee määräaikaiseen työsuhteeseen 30.6.2023 asti järjestökoordinaattoria Helsingin ja Uudenmaan toiminta-alueelle. Määräaikaisuuden peruste on työn projektimainen luonne ja toivomme työsuhteen alkavan mahdollisimman pian.

Haemme kokenutta järjestö- tai projektityön osaajaa auttamaan Vasemmistoliiton Helsingin ja Uudenmaan piirijärjestöjä sote- ja eduskuntavaaleissa sekä vahvistamaan järjestöllistä kehitystä puolueen tulevaisuuden kannalta tärkeällä toimialueella.

Tehtäviisi kuuluvat:
• Alueellisen toiminnan tukeminen ja paikallistoiminnan kehittäminen.
• Vaaliviestinnän ja vaalitapahtumien koordinointi sekä ehdokashankinta.
• Sisäisen ja ulkoisen viestinnän kehittämiseen osallistuminen.
• Vapaaehtoisten ohjaaminen ja jäsenhuollon kehittäminen.
• Muut toimisto-, hallinto- ja vaalityöhön liittyvät avustavat tehtävät.

Tarjoamme sinulle vastuullisen ja monipuolisen tehtävän. Avustat työssäsi alueen toiminnanjohtajaa, mutta kykenet suoriutumaan tehtävistäsi tarvittaessa itsenäisesti. Odotamme sinulta hyvää organisointi- ja yhteistyökykyä, joustavuutta, vastuullisuutta ja oma-aloitteisuutta sekä Vasemmistoliiton tavoitteiden tuntemusta. Kokemus vastaavista tehtävistä ja ruotsin kielitaito katsotaan eduksi.

Työaika on 35 tuntia 50 minuuttia viikossa ja 7 tuntia 10 minuuttia päivässä. Työaikoihin sisältyy tunti viikossa liikuntaan. Työpisteesi sijaitsee osoitteessa Lintulahdenkatu 10, 3. krs, Helsinki, mutta pandemia-aikaan etätyöskentelyn on oltava mahdollista. Työhön sisältyy matkustamista toiminta-alueella.

Tehtävän palkkaus on 2 453,50 €/kk, jonka lisäksi sopimukseen sisältyvät lounassetelit ja puhelinetu. Palkkaus perustuu Vasemmistoliitto rp:n ja Vasemmiston järjestötyöntekijät ry:n väliseen työehtosopimukseen.

Lähetä hakemuksesi ja mahdolliset liitteet yhtenä pdf-tiedostona 28.9.2021 klo 16.00 mennessä osoitteeseen toni.asikainen@vasemmistoliitto.fi.

Pyydämme hakijoita varaamaan kalenterista perjantain 1.10.2021 klo 16.30-19.00, jolloin suoritamme haastatteluun kutsuttavien hakijoiden haastattelut. Haastattelu suoritetaan lähtökohtaisesti etäyhteyden kautta. Haastatteluun kutsuttavat soitetaan läpi torstaina 30.9.2021 aamupäivällä, jolloin sovitaan tarkempi haastatteluaika.

Lisätietoja:
Toni Asikainen, toiminnanjohtaja, 040 664 5901, toni.asikainen@vasemmistoliitto.fi