Hakuilmoitus: viestintä- ja ryhmäkoordinaattori

Helsingin Vasemmistoliiton valtuustoryhmä hakee viestintä- ja ryhmäkoordinaattoria työskentelemään Helsingin neljänneksi suurimpaan valtuustoryhmään.

Työsuhde on vakituinen ja alkaa elokuussa 2017. Työn pääasiallinen suorituspaikka on Vasemmistoliiton puoluetoimisto Helsingin Sörnäisissä ja valtuustoryhmän ja valtuuston kokousten ajan kaupungintalo.

Toimenkuva on laaja-alainen ja hiotaan tekijän ammattitaidon mukaiseksi. Tehtäviin kuuluu Vasemmistoliiton valtuustoryhmän viestinnän suunnitteleminen, toteuttaminen ja koordinointi sen monissa muodoissaan, ryhmän sosiaalisen median kanavien viestinnän kehittäminen ja mediakontaktityö sekä lisäksi valtuustoryhmän sihteerin tehtävät. Viestintä- ja ryhmäkoordinaattorilta odotetaan kykyä organisoida tilaisuuksia ja tapahtumia sekä hän voi toimia poliittisen työn tukena. Strateginen ote, käytännön viestintäosaaminen ja hyvä politiikan ja median ymmärrys ovat tehtävän kannalta oleellisia taitoja.

Odotamme hakijalta

• soveltuvaa koulutusta ja työkokemusta yhteiskunnallisen viestinnän tehtävistä
  • sitoutumista ja motivaatiota vasemmistoliiton tavoitteiden ajamiseen
  • järjestelmällisyyttä sekä itsenäistä ja oma-aloitteista työotetta
  • hyviä suullisia ja kirjallisia viestintätaitoja
  • hyvää mediakentän tuntemusta ja mediasuhteita
  • organisointikykyä
  • vasemmistolaisen politiikan tuntemusta
  • joustavuutta työaikojen suhteen

Lisäksi eduksi katsotaan ruotsin ja englannin kielen taito sekä tekninen osaaminen, kuten kuvankäsittely-, taitto- ja videoiden tuottamiseen liittyvä osaaminen.

Tarjoamme:

• mielenkiintoisen ja monipuolisen työn, jolla on laajaa yhteiskunnallista merkitystä
  • mahdollisuuden vaikuttaa oman työn sisältöön ja työskentelytapoihin
  • mukavan ja sitoutuneen työyhteisön ja -ympäristön hyvien kulkuyhteyksien varrella

Hakemukset pyydetään lähettämään keskiviikkoon 21.6.2017 klo 12.00 mennessä sähköpostitse osoitteeseen anna [at] annavuorjoki [dot] fi, viestin otsikoksi ”Viestintä- ja ryhmäkoordinaattori”. Lähetä hakemuksesi ja CV:si yhtenä PDF-tiedostona. Liitä mukaan linkki työnäytteeseen tai portfolioon. Osa hakijoista kutsutaan haastatteluihin, jotka pidetään 26.-27.6. Helsingissä.

Kannustamme hakijoita erilaisista taustoista hakemaan. Lisätietoja työsuhteesta antaa Vasemmistoliiton valtuustoryhmän puheenjohtaja Anna Vuorjoki puhelin 050 337 0689, sähköposti anna [at] annavuorjoki [dot] fi.